onsdag 16 juli 2008

Hej

Bah, I did it again ._. Varenda gång så väntar jag in till sista minuten med att göra mig i ordning, så blir det att stressa på precis allt haha.
Så det är vad jag måste göra nu o.o Stressa på, så jag är klar när Wookie kommer hit. Vet dock inte vilken stil jag ska köra med .__.
Det suger att ha fler klädstilar ibland xD Att man går ifrån goth till mode på 24 timmar, pain in the ass. Speciellt när man shoppar...

Japp, Wookie kommer hit idag och ska sova här. För imorgon ska vi till Kolmårdens Djurpark !!! D: Jag längtar, jag ska ha med mig både systemkameran och vanliga digital kameran ^.^ I love it there !!
Sen imorgon så följer jag antagligen med honom hem över helgen, spendera en helg med Aslan i Neverland är fan inte helt fel.
Det blir även grilling if that's the case höhö.

Men nu babblar jag iväg ._. Jag ska hoppa in i duschen nu.
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: