torsdag 3 juli 2008

Hoppsan o.0

Hehe, upptäckte att jag har skrivit över 100 inlägg D: Det här är inlägg 103 o.o Har haft den här bloggen i ca en månad så jag är nöjd :] Go Kitten !!

Blir inge sommarstället för mig idag, så får ännu en natt i min ensamhet ^^
Men det är skönt faktiskt, hur mycket jag än gillar att umgås med mina föräldrar så är det så skönt att sova hemma helt ensam :]

Sitter och dricker te, väntar på att Bleach ska vara klart och så väntar jag på att min syster ska komma hit. Vi ska ju käka lunch tillsammans idag =^.^=
Det ska bli mysigt och kul med sällskap medans man äter, annars har jag bara djuren haha. Dom är bra sällskap ja, men dom kan man ju inte prata med och sen få svar tillbaka o.0

Nej ni, nu ska jag surfa lite medans jag längtar efter nya Bleach :D
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: