fredag 4 juli 2008

Kittens Fredag.

Sitter i Laxne, yep jag har flytt slottet till landet xD Känns skönt faktiskt, ni vet den där känslan som är lugn och avslappnande när man är hemma? Så känner jag här ute också and it kicks ass ^.^
Aslan blev uberglad att se mig xD Min personliga kisse kung :* Ja, han är döpt efter lejonet i Narnia ;)
På tal om Narnia, ska ju se tvåan imorrn :D Längtar som ett as för man har ju väntat länge nu faktiskt o.0 Tror jag kommer gilla den mer än första för den verkar vara mycket mörkare vilket är mer min stil inom filmer höhö.

Vi käkade tacos till mat idag och såg Alvin and The Chipmunks :D Vadå gamla minne som kom tillbaka xD Den var helt underbar, nästan så man måste skaffa den på DVD o.o Rekommenderas starkt till er alla som vill få ett gott skratt, bra musik och smälta till bedårande ögon ;D

Nu ska jag återgå till att vara social ^^ Wookie sitter brevid och försöker få kontakt genom musiken tror jag haha o.o Jag hör inte...eller ju hörde mumlande men ändå xD
Så ska va social, ut och röka och myspysa med min älskade kissemisse Aslan <3 style="font-style: italic;">*gör oskyldiga och oemotståndliga ögon*

Ja, jag avgudar katten och tror han vet det o.0 Det riktigt värmde i hjärtat när han kom och skulle kela när han fick syn på mig, hur man såg att ögonen verkligen lyste upp av lycka :*
Hur man märker att han har saknat mig :) Min lille snutteplutt <3
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: