tisdag 1 juli 2008

Min Måndag

Min Måndag? Ja ni, det har varit otroligt lugn med tanke på att jag är sjukling (hatar mitt imunförsvar) så det har mest innehållit att dricka te och slappa till serier.
Serierna jag har underhållit mig med är; Supernatural, Xena, Bleach, Smallville & Angel.
Kollage även på The Pacifier med Vin Diesel nyss också :) Hade glömt hur otroligt rolig den är xD
Så jag har suttit här i ca 1 ½ timme och varvat mellan skrattanfall och hostattacker o.0

Trots det som hände i helgen så har jag haft en bra dag, vill dock fortfarande inte låta hela världen veta vad som pågår...det är dom som är i den kretsen som vet...och Wookie i och med att jag brast i gråt när jag hade cam på så han såg o.o
Så ja, jag mår väldigt dåligt just nu mesta delen av tiden för jag har haft det väldigt jobbigt sedan September, det verkar aldrig vilja ta slut med dåliga och hemska saker som kraschar ner.

Så med andra ord...Jag vet att jag inte är så folkvänlig just nu. Att jag inte kan ha hört av mig på veckor om inte månader. MEN det är ärligt talat för eran skull i och med att jag får en stor personlighets ändring när jag mår så här. Jag lovar att jag ska förklara varför jag har vart en främling, speciellt för en viss tjej i mitt liv som jag inte haft kontakt med på flera månader what so ever :/ Hon förtjänar en förklaring mer än alla andra, så jag ska ta till mig mod och ringa henne, förklara lite över telefon och sen träffa henne och förklara allt och hoppas på att hon förlåter mig.

Jag har som ni märker tänkt mycket idag lol. Men det är sån jag är. Men nu ska jag sova, så night night.
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: