tisdag 1 juli 2008

Ny dag, Nya äventyr.

Har varit uppe i nästan två timmar men jag har surfat runt på YouTube, där jag också fastnade.
Så bestämt mig för att göra en vlog idag :) Dom är på engelska men kommer att länka...
Ska även ta lite nya bilder till mitt stock account på deviantART. Ja, jag har startat ett stock account D:
Vad är ett stock account o.0?
Ja ni, ett konto på DA där ägaren laddar upp bilder som andra får använda till grafik, foto manipulationer osv. Så länge dom ger en credit, så klart ;]
Jag använder andras väldigt mycket inom mina arbeten när jag sitter i photoshop så jag kände att det faktiskt var dags för mig att dela med mig också :) Jag tar väldigt mycket foton, på mig själv och massa annat så som djur, saker & natur. Kanske till och med blir till slut att jag pressar mina vänner på att stå modell för mig höhö ;)

Idag ska jag försöka städa mitt rum, känner mig skruttig än så länge inom sjukligheten men ska få lite plockat i varje fall...
Mamma och Pappa drar till sommarstället idag igen så det blir mig on my own o.0 Ska bli skönt, fast kommer nog efter dom om en dag eller två ^.^
Fast på fredag blir det Laxne för på lördag ska jag och Wookie upp till Heron City där vi ska se Narnia: Prince Caspian :D
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: