tisdag 12 augusti 2008

AJ !! xD

Nu har jag tagit första byrån och rensat kläder,
det gör fan lite ont i hjärtat xD
Att rensa bort nästintill oanvända tröjor,
som har legat där i nåt år...
Dom är snygga, trots det blir dom inte använda.
Då åker dom ner i ta-bort lådan !! D:
Bah, jag har 4 garderober plus en byrå till att söka igenom ._.
Tar dock troslådorna sist, lol.
För dom sakerna ska INTE säljas D:
Dom ska slängas.
Jag menar, usch för att sälja använda underkläder o.0

Ska även dra igenom såna saker som smycken & hårgrejer,
det ska rensas bort och sorteras där med faktiskt :)
Efter det går jag på *skräck melodi* mina skor.
Och sen blir det att rensa bort gamla papper som man samlat på sig.

Kommer dock nog inte bli klar idag haha,
det är för mycket att hinna på en dag.
Så det blir idag, imorrn och antagligen torsdag.
Efter det borde det fasiken vara ording och reda xD

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: