tisdag 12 augusti 2008

Planeringar.

Okej, en kär vän till mig sa att
"Det bästa sättet att få tag i allt man vill ha, är att göra en lista."
Så nu gör vi en lista till vad jag behöver för att hålla
ordning och reda
D:
  • Papperskorg. (Nej, jag har faktiskt ingen i mitt rum haha)
  • Förvaringslådor, till skärp+hårsaker+annat skit.
  • Skolådor, som jag vet finns !! Verkar underbart bra också.
  • En hylla av något slag till alla mina DVD filmer.
  • Såna där saker man har tidningar i...(?) o.0
Det jag kan komma på just nu inom det området, haha.

Men nu går vi vidare till
inredning.
  • Nya gardiner, det behövs verkligen.
  • Tavlor till att sätta upp på väggen.
  • Nya tavlor att ställa runt i mitt rum.
  • Blockljus+ljusfat (eller va fan det heter).
  • Lite dekarationer, som man hittar på vägen till det andra.
Okej, den delen klar o.0

Nästa del...
HÖST SHOPPING
!!! :D
  • Nya vantar.
  • Nya halsdukar.
  • Någon söt sak att ha på huvudet.
  • Nya stövlar/boots, svarta.
  • Tjockare tights & strumpbyxor.
  • ...Nya kläder *ser oskyldig ut*
Så där :D
Nu har jag listor till framtida köp...
Och ja, jag är uttråkad D:
Hur kunde du gissa det? xD

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: