torsdag 4 september 2008

God Morgon !!

Mitt hår är typ ganska mycket längre nu haha.


Imorse strax efter 6.00,
vaknade jag med världens mensvärk,
jag sprang upp och kräktes av smärtan.
Eller ja, jag kröp till toaletten .__.
Livet är fan orättvist när det gäller oss tjejer,
inom såna här fucking naturliga saker !!


Men det gick över, som tur är.
För idag kl 11.00 börjar min hårförändring :)
Skiten ska av, det bara hänger och är ugh.
Så ska jag färga det mummigt också :*
JAG LÄNGTAR !!
Mitt liv behöver en stor förändring,
så jag börjar med något jag avgudar...
nämligen mitt älskade hår.
Så 10.30 går jag mot syrrans jobb ^.^
Ja, hon är frisör :D

Men hon ska bara ta det sista av frisyren,
mesta av klippningen & färgning kommer
fixas av deras elev, Carolin (tror jag hon heter o.o)
Jag menar, syrran tränade på mig som bara den
när hon pluggade till frisör...Ni ska bara veta ;)
Så jag tyckte, då borde andra också få chansen ^.^
Det kommer nog bli underbart bra det här :D


Sötnosen min, älskade bebis !!


Stampe är världens bästa :)
Jag släppte ut honom innan 7.00 imorse,
för han höll på bryta sig ut ändå haha.
Dock märkte han att jag inte var på tipp topp,
så han hoppade med mig in till mitt rum.
Tog sig upp i sängen !! Hur fan han nu lyckades xD
La sig brevid mig och gosade gärnet med mig.
Jag grät fan nästan av gulligheten xD
Så han låg med mig hela tiden och tog hand om mig.
Min lilla skitunge, jag avgudar dig !! :)

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: