fredag 5 september 2008

I Like The New Me :)

Jag ÄLSKAR mitt nya hår !!

Var ju på salongen igår, hos syrran ;)
Och ovanför är resultatet D:
Jag älskar det, jag är helt kär !!
Och som många har sagt...
"Du är tillbaka."
Det är så mig, det där ovanför...
det är jag, inte långt hängigt hår !! xD
Jag känner mig mycket piggare med färger
och en frisyr som skriker attityd !! ^.^
Jag är 100 % nöjd.

Jag känner mig inte alls i form idag.
Mitt halsont blev till mer halsont,
som nu har orsakat snorighet & hostande.
Är jag sjuk på söndag, då mördar jag någon !!
Jag ska nämligen till Stockholm då,
för att träffa min älskade Gilly-Bean D: !!
Jag längtar, vi har setts typ 30 min på över ett år,
det är inte mycket...Saknar henne så det gör ont.
Men på söndag, då jävlar ska vi yla av lycka
genom våra tårar mitt i Stockholm haha.


Har Ulead Videostudio tillbaka, finally.
Är ett program där man redigerar filmer osv.
Så jag gjorde en snabb med Stampe, på typ 5 min.

Men det är ganska b haha xD
Jag ska göra mycket bättre snart, I promise ;)

Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Anonym sa...

shit vilken söt kanin du har!! :) önskar jag kunde ha min inne också jämt också..

Anonym sa...

hihi :) ha du testat å lärt han nå trix eller nåt? ja funderar på å testa å se om man kan de, vore roligt :p