lördag 13 september 2008

I'm not Dead...yet.

Nope, än är jag inte död :)
Har bara ganska så stor bloggtorka haha.
Så blir mest bilder i detta inlägg så får vi se
när jag har kommit ur denna torka :)

Träffade ju Gilly i söndags D:
Det var underbart !!
Vi hade en heldag i Stockholm, pratade massor och tönta runt :)
Vi är fucking normala !!
Men lite extrema för weak minded människor haha.
Och så bilder på sötnosen så klart ;)
Stampe älskar att sova i min kameraväska under dagarna.

Hans frilla blir bara vildare och vildare ;)
Jag diggar den stenhårt xD

Han har även fått en alldeles egen hylla i mitt rum D:
Han är här största delen av tiden nu, det är mysigt :)

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Anonym sa...

ja men de är ju alltid nåt! min kommer bara om man viftar med gräs :p söt han va där i kameraväskan :)