måndag 15 september 2008

Galen i Luvan.

Jag är sjuk, igen !!
Det är typ omgång 4 på mindre än 2 veckor.
Jag blir minst sagt, galen i luvan .___.
Jag var mega pigg och hyper igår ju D:
Och idag vakna jag...döende o.o
Jag har feber, hostar, snorar och rösten...vilken röst ?
Någon som vill byta ?
Jag bjuder på den grimasen hehe ;)
Och ja, jag är kort och mini liten.
Men jag föredrar ordet lagom :)
Liten låter så...mini haha o.0

Wookie tittade förbi ett par timmar igår ^.^
Det var kul :D Jag blev glad tihi :]
Vi gjorde inte så mycket o.0
Handla mat åt djuren mina och pratade skit :)
Kanske ska dit i helgen, om det blir som jag vill.
Jag hoppas verkligen det, jag saknar Laxne :(
Sedan vi skaffade Stampe har jag varit där mini lite ._.
Jag i princip bodde där 50 % i vintras vett ni haha xD

Share/Save/Bookmark

5 kommentarer:

Anonym sa...

han brukar springa runt runt i hagen iaf :p fast mest äter han gräs haha :) två gånger ha han fått nå psykbryt och bara sprungit rätt in i gallret.. som om han va rädd för nåt men de va inget annat djur i närheten va jag kunde se så jag vet inte.. är de nåt din har gjort också? man blir ju lite rädd att han ska göra illa sig..

Anonym sa...

hur har du gjort om din blogg så här snyggt?????

Anonym sa...

okej. ja med dom där öronen så lär man nog höra ganska bra :p får hoppas att han hörde nåt bara, så de inte är nåt fel på han!

Unknown sa...

JAg hoppas du kommer ut i helgen oxå, saknar dig stumpan. <33

Kitten sa...

Nadine: Japp, det är jag som gjort allt på bloggen ^^