tisdag 16 september 2008

Parasitjävel !!

I long to be like you
lie cold in the ground like you

Det känns som att någon friggin parasit sitter back i nacken,
eller någonstans där man omöjligt kan få syn på den.
Som sitter där och bara suger livet ur mig, långsamt & smärtsamt.
Jag fattar inte !! Det är riktigt irriterande i varje fall.
Men jag är, tack och lov, för envis att ge upp så jag ska bara
fortsätta kämpa på, som alltid. Always & Forever.
Ja, jag är värdelös. Ja, jag är äcklig & misslyckad.
MEN vem i helvete säger att det alltid ska vara så?!
Jag ska kämpa endast för att visa alla jävlar där ute,
att jag faktiskt också kan !! Vänta ni bara ;)

Fick reda på för en stund sen, att min morbror Christer
har åkte upp till akuten. Vi vet inte vad det är eller hur
allvarligt det är, så allt man kan göra är att vänta.
Han är min favorit morbror, så det är jobbigt :(

Mamma fyller år idag !!
Min älskade mamma, det är hennes dag :)
Och här kommer jag med skitigheter o.o
Men...min blogg & mitt liv, that's that.

Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack så mycket för tipset, ska jag definitivt göra om han gör så igen :)

Unknown sa...

förlåt för jag inte ringde på kvällen, jag var så trött när jag kom hem så jag satte mig inte ens vid datorn.. Hoppas vi kan träffas ngn dag! <3