lördag 20 september 2008

Sjukling i Laxne

En liten sak jag gjorde i photoshop igår :)
Man kan göra mycket på fem minuter,
med en bild på bara ens egna rygg ;)
(klicka för större storlek)

Japp, jag är i Laxne hos Wookie och jag är återigen sjuk.
Feber, hostande, snörvlande & smak av blod också.
Känner mig hur skruttig som helst .__.
Började igår så jag la mig tidigt, sov dött hela natten.
Så det blir att bara ta det lugnt idag, med en filt om sig.
Som tur är har jag ju personlig sjuksköterska här haha.

Vi ska käka snart och se Supernatural, första avsnittet av säsong 4.
Igår såg vi första avsnittet av Smallville, säsong 8. SÅ BRA !!
Och på tisdag får jag se första avsnittet av Heroes, säsong 3 D:
It's friggin wonderful, dude :* !!

Bloggen är smått död,
för jag är smått död med alla sjukligheter haha.
Men jag kommer återkomma så fort jag är 100 % i form igen.
Vilket borde vara snart, är inne på min tredje vecka damn it.

Andra nyheter är att jag äntligen har en plan,
för framtiden osv. Eller tills dess då det är dags.
Jag blir kvar i Sverige ett par år till.
Jag har väntat i ca 5 år att dra iväg,
så jag kan nog hålla mig nåt år till ^.^
Var på möte igår, gick väldigt bra !!
Mer berättar jag inte just nu, it's a little secret ;)

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: