onsdag 22 oktober 2008

Brev ifrån utlandet ^^

Nyligen kollat på nya Bleach,
det var sååå bra...som alltid xD
Precis när det var slut så kom posten
och idag så kom mitt brev ifrån Karolien.
Karolien är en VF vän som jag har haft kontakt
med i flera år. Vi har bestämt oss för att börja brevväxla.
Brevväxlar även med en annan vid namn Corinne.
Läste Karoliens brev medans jag rökte, fick mig att le.
Jag tjoade som en skolflicka när jag såg brevet bland posten xD
Så jag ska snart fixa lite te och sen skriva svar till Karolien.
Ska även renskriva Corinnes brev senare.
Ska köpa brevpapper idag, så blir antagligen en snabbis ner till stan.
Hinner jag inte dag får det bli senare, så får dom nöja sig med "vanligt" papper xD
Har kollat Coop men dom har inte så mycket sånt längre .___.
Men har presentkort kvar på Mique, så ska in där och titta.
Se om jag hittar någon ny liten sak till mitt rum (:
Detta brev gjorde min dag, jag är underbart glad och fnittrig haha.
Har ni vänner i utlandet ni pratat med över nätet och "litar" på ?
Tro mig, börja brevväxla !!
Det är så annorlunda mot msn och andra nät grejer ;)


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: