tisdag 21 oktober 2008

Beslut, eller nåt.

Har tänkt i princip hela natten angående mitt plugga eller jobba grej.
Låg vaken praktiskt taget hela natten, vred och vände på mig ._.
Sen imorse när jag hade keltid med Stampe bestämde jag mig...
Jag tar det som det kommer.
Jag tar beslutet till våren, ja slutet av vintern.
Så får vi se hur jag gör (:
Dom har ju även kvällskurser på komvux,
så kan ju ta en kurs så om det finns möjlighet i "värsta fall".
Så nu ska jag inte irritera mig mer på det xD Försöka i varje fall.
Jag har en plan hur det än blir, det känns i varje fall skönt.

På tal om något helt annat och ointressant,
så har jag installerat nya versionen av Firefox.
Det är...förvirrande fortfarande haha.
Men jag har lärt mig alla, inte så mycket ändrat.
Men vissa delar är förvirrande som sagt xD

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen ska jag bada.
Käkade pyttipanna förut till middag, var hungrig.
Äter mer och mer själv än med föräldrarna...
bra eller dålig?
Ja du, jag vet faktiskt inte o.0

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: