tisdag 21 oktober 2008

Längtar :* <3

Obs !! Det finns spoilers i texten !!
Nytt Bleach avsnitt kommer ut imorgon ^.^
Eller ja sent inatt o.o Men då brukar jag sova haha.
Dom har ju börjat med Hueco Mundo Arc igen D:
Så det är äntligen Espadas & Aizen igen i avsnitten :*
Fillers avsnitten var väl bra men drog ut på det för länge,
så blev typ "Men va slut nu då!!" mot slutet haha.
Verkar som jag kommer få mig en dos Nnoitra vs Ichigo,
imorgon i varje fall ^^ Trodde inte det, lol.
Betyder att det kan komma lite Grimmjow också *fniss*
Man kan säga att jag minst sagt längtar haha.
För förra veckan var det ca 15 min flashbacks av avsnittet.
Så var inte alls mycket "nytt material" man fick.
Men nu ni, då jävlar ;)


Men nu ska jag ta en kopp kaffe och se Gossip Girls (:
Såg Heroes till frukosten, underbart som alltid.
Sylar FTW !!

Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

ska kolla på Heroes typ nu :D

Kitten sa...

mmm, det är så underbart bra :* <3