måndag 20 oktober 2008

Men för i helvete !!

Idag har jag spenderat dagen i en filt.
Ja, jag är sjuk återigen !! Jag blir för i helvete galen på det här.
Snackade med syster, vi kom fram till att jag nog sover för lite.
Man kan få influense liknande symptom om man har sömnbrist,
för att kroppen helt enkelt inte funkar...så låter logiskt.
Så jag ska försöka sova mer innan jag ringer läkare.

Jag är trött på att känna mig värdelös.
Så jag skickade in arbetsansökan igår kväll,
till donken. Bättre än inget för fan !!
Så nu får vi se...man kan inte göra annat än försöka.
Bara det, nu är jag förvirrad och nervös på allt ._.
Jag har skickat iväg och sökt in till Komvux till våren.
För att plugga samhällskunskap & engelska a...
men om jag får jobb nu då ? o.0
Jag kommer plugga 75 % av 100 % i veckan.
Om jag nu kommer in på kurserna vill säga.
Men om jag kommer in OCH får jobb ?!
Va i helvete ska jag välja då ? :(
Jag vill ha jobb. Jag vill plugga.
Men jag orkar inte med båda två, jag vet att jag inte pallar.
Och jag tänker inte bara ge upp för det blir ångest .__.

Alla säger typ "Men välj det som känns rätt."
Jag blir så lack så jag ruggar på det svaret,
sägs det har dom inte lyssnat lol.
Jag vill båda två för båda känns rätt !
Jag skulle mer än gärna göra båda samtidigt,
om jag nu hade pallat det !
Men vad ni måste fatta är...
jag har vart sjukskriven sens jag var typ...vad...17 år (?) o.0
Så jag har inte psykiskt eller fysisk styrka just nu för båda ._.
50-100 % jobb eller 75 % plugg...?
Någon som vill byta hjärna ett tag ?!

Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

Om du måste välja, PLUGGA. För som jag ser det är PLUGG lika viktigt för dig som för mig i just den här situationen. Ju mer man har att visa upp "på pappret" - större chans till jobb eller också "bara" bättre självkänsla för man lyckats med något. Jag skulle välja att plugga, komvux också men jag måste anmäla mig först.

Hur som hellst, vet att vi inte ses ofta och att vi inte heller hörs på telefon ofta. Men jag vill bara säga (igen tror jag) att du kan räkna med mig ändå, jag bryr mig jättemycket om dig ska du veta.

Kitten sa...

Jo, jag känner så jag också...Jag föredrar att jobba i slutändan men betyg är ju så viktiga idag :/

Så jag tar det som det kommer...avvaktar osv sen får vi se till våren hur läget ligger till ^^

Jag bryr mig uber mycket om dig också !! Hoppas du vet det, att du finns i mina tankar varje dag trots vi inte hörs av så ofta.
Jag vill ringa dig nu men är rädd att jag ska väcka dig haha. Så avvaktar med det också ;) <3