torsdag 2 oktober 2008

Den 2:a Okt 2008.


Idag ska jag storstäda.
Det kommer bli jobbigt men värt det haha.
Jag har en massa grejer som ska upp ju .__.
Och en massa lådor att sortera ner saker i, sen märka D:
Inte för att tala om alla kläder osv som ska säljas...
Jag har massa med projekt påbörjade som alltid tar evigheter
att avsluta och få gjort. Det är smått irriterande.

En bra sak med att det är höst;
Halloween. Det betyder att jag äntligen kommer få tag
i fejk blod, vilket jag har suktat efter hela jäkla sommaren lol.
Jag har ett fotoprojekt i huvudet och fejk blod är det enda som saknas.
Så jag hoppas Halloween sakerna börjar säljas snart xD

Min inspiration har varit jäkligt låg på sistone.
Det är lite deprimerande, för det är en stor passion.
Det är både i photoshop och inom fotograferingen.
Skrivandet är på total stop den med .__.
Ge mig inspiration någon ? o.0

Har sett om hela anime serien Hellsing,
sen gav jag mig på Hellsing OVA Ultimate avsnitten,
det finns 4 OVA avsnitt ute just nu.
Alucard, min absoluta favorit inom anime karaktärer :*

Jag gillar OVA serien mer än den "vanliga" ^.^
Mycket mer blod, som det ska vara, mer vuxet också.
Sen får man se mer av Alucards verkliga jag,
man får reda på mer om hans förflutna vilket är kul.
Fler karaktärer ifrån mangan är med också, woot :D
Sen så är avsnitten dubbelt så långa också hehe ^.^
40 min långa med andra ord.


Dock så rekomenderar jag anime serien utöver OVA,
för er som är lite känsliga.
För OVA har sina "läskiga" tillfällen ganska så mycket.
Med allt blod så är det inte bra att ni är känsliga för blod heller lol.
Anime serien är ganska så blodig också men inte på samma sätt.

Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Unknown sa...

hm.. Men går det inte att få tag i fakeblod på butterix eller liknande ställen året runt? btw, har kollat alla Heroes avsnitt nu 8)

Kitten sa...

Jao, men har glömt det varenda gång jag vart i Stockholm eller så har jag inte haft pengar xD Försökt att hitta och beställa hem men hittar inget bra .___.

ooooo, tycktes om nya säsongen då? :D

Unknown sa...

bara bra, tycker bland annat att Sylar klär sig förskräckligt bra i kostym ;)