onsdag 1 oktober 2008

Ljuset i Mörkret !!

vet att det är crap inom kvalitie.
det är en screen cap ifrån en video med oss ;)

Mitt ljus i mörkret ?
STAMPE !!
Detta inlägg är endast för min lilla skitunge :)
Idag har vi haft Stampe i 6 veckor.
I 6 veckor har jag haft lycka i mitt liv.
Jag spenderar mer tid med honom än med någon annan,
blir minst 8-9 timmar varje dag endast med honom :)
Han stal mitt hjärta direkt och han håller det kvar hos sig,
med ett stenhårt grepp kan jag säga er haha.
Ja, han är "bara" en kanin.
Men för mig är han mitt liv, mitt allt och det viktigaste jag har.
Något jag inte har berättat för någon...
Precis innan vi fick honom till hos, jag tänkte starkt på att göra slut på allt.
Jag hade nått min gräns och hade gett upp totalt. Jag ville inte mer.
Jag titta inte när jag gick över gatan, för jag brydde mig inte om en bil dödade mig.
Jag åt inte som jag skulle för jag ansåg att det inte fanns någon anledning.
Men sen kom min ögonsten och allt ändrades. Han räddade mig.
Det är mer han som tar hand om mig än jag om honom haha.
Han tvättar mig varje morgon och kväll, ser till så jag inte är skadad.
Är jag skadad så blir han helt till sig och ska ligga i famnen hos mig.
Han gosar med mig så fort han får chansen, busar så han får mig att le.
Jag älskar honom så otroligt mycket !!
Jag är inte religös i någon del av mig MEN vad/vem det än var som skickade
Stampe till mig, TACK FÖR FAN !!

Jag har styrka igen, är motiverad att fortsätta.
Jag kan ärligt säga att jag är lycklig igen.
Tack vare min älskade Stampe.

Kan förstå att många inte kan greppa att en liten kanin,
kan vara så här otroligt viktig för någon...
Men jag bryr mig inte.
It is what it is, what it was suppose to be.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: