onsdag 1 oktober 2008

Onsdag den 1sta Okt

En liten sak jag gjorde igår :)
Klicka för större storlek !!

Lite snabba updates om senaste tiden D:
  • Alla mina serier jag följer har börjat, finally. Så nu är det ett litet schema.
    Tis: Heroes & Gossip Girl \ Ons: Bleach / Fre: Smallville & Supernatural.
  • Min förkylning är fortfarande kvar, blev värre igen igår natt. Jippi .____.
  • Var till Norrköping i måndags med mamma :) Vi shoppade lite och gick runt. Jag fick två kjolar, var av en är en hängsel-kjol som jag är totalt förälskad i !! Vem behöver en kärleks partner när kläder&skor är så mycket mer trogna? o.0 haha
  • Stampe lever livet ännu mer, han är mer gosig och mer busig. Han har blivit mitt liv nu, han är det käraste jag har i mitt liv for your information. Jag skulle dö om han dör nu.




Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: