torsdag 30 oktober 2008

Oplanerad powernap.

Känner mig som på bilden. Död & jävlig.

Det blev en oplanerad sova middag ute i köket, som vanligt.
Låg och gosade gärnet med Stampe sen somnade vi där på golvet.
Det händer alldeles för ofta nu för tiden för att vara ärlig o.o
Men har man sömnbrist så har man ;)
Senaste veckorna har jag sovit som en skit.
Har det inte varit mardrömmar som väckt mig
så har jag helt enkelt inte kunna sova över huvud taget.
Det börjar synas rejält, även med smink, nu vilket jag stör mig på.
Så känner mig död & jävlig av en anledning, inte för jag är deppad.

Mamma ringde för en stund sen, hon kommer hem snart.
Sen ska hon visst ner på stan. Funderar att haka på.
Bara för att komma ut ur lägenheten...
Jag måste bryta mitt olivliga mönster innan jag blir galen .__.
Men säger hon nej, då vet jag vad hon ska göra i varje fall haha.
Köpa presenter till födelsedagen min, tidig ute for once ?
Men när jag tänker efter. Det regnar som ett as ute.
Jag vill inte bli blöt och pallar inte hålla ett paraply.
JA, så jäkla utmattad är jag av sömnbristen nu !!
Kanske borde söka upp läkare igen för det här, jag borde men orka.

Nu ska jag dra på musik och kolla igenom bilderna Wookie skickade igår.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: