torsdag 30 oktober 2008

Jag är o så smidig.


Jag skulle ha åkt till Norrköping senare idag
med pappa och syster-yster.
Dock var jag korkad imorse haha...
Jag tål inte mjölk men är helt galen i oboy,
så jag chansade med att dricka ett glas imorse o.o
Ja, det gick så skitbra !! Inte.

Så vi får se om jag kommer iväg...
tror ärligt talat inte det ._____.
Men jag har dock förvarnat syrran om det,
så ska dra iväg ett sms lite senare om hur det blir.
Jag blir så trött på min dumhet ibland xD

Det är två veckor tills jag blir 21 år idag.
Jag känner paniken krypa sig fram...
Ålderkris ? IGEN ?! o.0
Jag hade världens ålderkris när jag skulle fylla 20,
hade ångestattacker i typ en månad före den stora dagen.
Hoppas inte det, men än så länge ser det lugnt ut haha.
Vet inte vad jag ska göra för att fira min så kallade dag.
Funderar på att gömma mig hela dagen ifrån alla xD
Eller så gör jag en god tårta så får dom som vill komma och äta den.
Helgen den veckan kanske jag ska till Wookie, vet inte än.

Bilden är tagen typ sommaren 2006, vi var väldigt bakis haha.

Och den 18 november då kommer Gilly hit !!!!!!
Och jag längtar som en tok tills dess !!

Gilly flyttar till England (igen) den 22 november,
hon ska flyga dit ifrån Skavsta.
Mjau, jag kommer gråta floder på flygplatsen :(

Nu ska jag göra kaffe. Koffein narkoman som jag är.
Stampe hoppar runt benen så han vill nog kela som vanligt, lol.
Så blir nog en kelstund med skitungen också :*

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: