onsdag 29 oktober 2008

Ja, så jag hatar mig själv...

Sens man fick reda på att
Harry Potter and The Half-Blood Prince premiären
blev uppskjuten till juli nästa år så har jag varit
lite inaktiv inom det området.
Med att kolla nya bilder ifrån filmen osv.
Just nu hatar jag mig själv för det...
Varför ?
DET HAR KOMMIT EN NY TRAILER DAMN IT !!
För 3 dagar sen !!
*tar djupt andetag*

För det första, jag vill ha soundtracket like now
för musiken är så otroligt underbar !!
För det andra...MY GOD !! *rips hair*
Jag hatar WB ännu fucking mer för dom skjutit på premiären !!
Fucking jävla giriga idioter !!

Jag typ...ramla av stolen ärligt talat xD
För jag tror man allt fick en glimt av Fenrir Greyback
i den här nya trailern !! Var typ 1 sec max eller nåt.
Inte helt 100 % men nästan haha.

Jag är osammanhängande och random .__.
Mest för jag blev helt Harry Potter skadad återigen,
tror nog pausen är över för jag vill inte missa något
sånt här igen. Jävla protest jag kom på xD

Mihihihihihiiiii *freak spasm över hela inlägget*
nu ska jag se trailern EN GÅNG TILL och MASSA MER GÅNGER !!

Nya Harry Potter and The Half-Blood Prince trailern.



Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: