onsdag 29 oktober 2008

Bleach Day <3

Onsdag är Bleach dag i min lilla privata värld xD
dom har ju ändrat dag för ett par veckor sen vett ni.
Avsnittet idag var underbart, mer än vanligt ^.^
Nel är äntligen i sin vuxen form, som jag har väntat !!
Jag är fortfarande "Zomg, friggin love!!" över nya avsnittet
så det är lite svårt att få ner allt som hände haha xD
Ulquiorra är fortfarande inte tillbaka dock och man fick
ingen hälso update what so ever för Grimmjow...
Vilket gör mig smått galen över hela saken o.0


Som vanligt har jag inget planerat idag, oh wohoo joy .__.
Men jag ska fotografera och lite sånt tror jag, umgås med Stampe.
Jag fattar inte att han är 6 månader nu...han var ju en bebis för
inte så länge sen ju xD Idag har vi haft honom i ca 2 månader och en vecka.
Det känns som mycket längre. Jag älskar att ha honom i mitt liv, han är min ögonsten för fan !! Min lilla skitunge :*

Jag ska försöka göra ny layout till min engelska blogg idag också.
Så jag får igång den igen för en gångs skull lol. Jag har många ifrån VF
som väntar tålamodigt att det ska hända haha. Så är nog dags...
Men som sagt är min inspiration irriterande låg så är inte lätt.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: