tisdag 28 oktober 2008

Tisdag, 28 Okt


Inte hänt så mycket idag, som vanligt haha.
Jag har tittat på nya Heroes & Gossip Girl och mest slappat.
Jag har ingen energi idag.
Vet inte om det är för jag är i slutet av förkylningen eller vädret.
Hösten är fin men jag blir väldigt nere av vädret vissa dagar.
Jag vill se The Chronicles Of Narnia: Prince Caspian igen D: !!
Har fastnat med en låt därifrån, The Call - Regina Spektor.
Den är på repeat typ...hela tiden när jag är vid datorn.



Jag fotade lite grann igår ^^
Min inspiration är på väg tillbaka, tack och lov för det.
Så jag ska snart ta på mig bekväma "kräla på golvet" kläder,
sen fota lite till idag (:
Min lilla egna gjorda hemma studio för "Still Life" foto
håller nämligen till på golvet när jag fotar det xD
Ljuset blir som bäst där när det är ugh ljus utomhus...
Så då får man tuffa till sig och kräla runt på golvet,
för att få de vinklar osv man vill ha lol.
Jag använder min Flickr mer och mer,
jag gillar sidan mer för var dag som går.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: