söndag 26 oktober 2008

Vintertiden är här

Ni har väl kommit ihåg att ställa om klockan ?

Sitter och dricker fanta, vart uppe ett tag nu.
Sitter och snörvlar medans jag lyssnar på Coldplays nya album.
Ja, min förkylning är kvar haha. Den kommer och går för varje dag.
Wookie ligger fortfarande och sover, ska väcka honom efter Fruits Basket.
Måste bara se ett litet avsnitt till D: !!

Tog lite nya bilder inatt, Wookie agerade fotograf.
Köpte fejk blod igår så testade det hur det såg ut osv (:
Det är mycket bättre än det jag köpte sist kan jag säga haha.
Smakar väldigt äckligt men det funkar i varje fall.
Ska ta bättre snart, bättre kläder & smink osv.
Har ju värsta planering i huve så det blir nog väldigt bra xD

Det regnar idag men det gör inget.
Det är mysigt när det smattrar på fönstret faktiskt :*
Så efter Wookie har åkt hem ska jag göra lite te, krypa ner i min fotölj
med mit Batman täcke och titta på film ^.^ Ska köpa gottis också.
Vi hyrde ju film igår med eftersom pappa "snodde" honom
och vi tog kort efter det, jag sprang även ut och gungade haha.
Så blev det ingen film igår, så nu har jag 3 osedda filmer hemma...
så det ska bli riktigt nice kan jag säga D:

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: