lördag 25 oktober 2008

Wookie is Here D:

Ja ni, Wookie sover för en gångs skull över hos mig !! D:
Är ju nästan i chocktillstånd fortfarande hehe ;)
Nej då, det är mysigt att han är här i och med
att han faktiskt är min närmaste vän ^.^
Han kommer bra överens med familjen också,
så pappa får även lite "nytt" sällskap :D
Dom sitter i vardagsrummet just nu...
dricker whiskey och snackar skit.
Men det gör mig inget (:

Sov över hos syrran inatt, drog dit spontant igår :*
Ronny & Lillan har sovit med mig hela natten :D
Jag höll på dö av skratt när jag vaknade till inatt och såg hur dom låg.
Tyvärr fanns ingen kamera inom räckhåll och klockan var typ 4 på morgonen haha.
Men sött och roligt var det (: Speciellt Ronny...knäppa jäkel till katt.


Jag älskar benvärmare, knästrumpor och allt runt omkring.
Dessa tre ovanför blev jag helt förälskad i !!

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: