måndag 24 november 2008

Boka läkartid, jag pallar inte.


Fuck it, jag ger upp !!
Jag orkar inte med mina sömnproblem längre.
6 av 7 dagar varje vecka tar det mig timmar att somna,
efter det vaknar jag till typ var 20:de minut eller nåt.
7:de dagen däckar jag av ren utmattning.

Jag pallar inte med det längre.
När morgonen kommer ringer jag och bokar läkartid.
Ger dom mig medecin välkomnas det !!
Var inte min åsikt för några veckor sen...
men nu, vad som helst bara jag får sova !!
Och sova normalt, utan en massa jävla mardrömmar.

Jo tack, jag har madrömmar också.
Dålig kombo det där faktiskt.
Kan säga att sömnproblem har jag haft länge,
ätit medecin för det förr.
Så mardrömmarna gör det värre men är inte orsaken.

Just nu sitter jag och storgråter för jag är så trött och utmattad.
Slå mig i huvudet så jag svimmar, bara jag får sova :( !!
Jag.Orkar.Inte.!!


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: