söndag 23 november 2008

Inget nyår för mig.

Det är mycket
"Vilken klänning till nyår ska jag ha?"
i bloggvärlden just nu, väldigt mycket.
Online butiker har även en speciell avdeling för just nyårskläder.

Jag behöver inte tänka på det i år heller.
Jag ska inte fira nyår.
Jag ska vara kaninvakt åt Stampe.
Vill inte ens tänka på hur min lilla fegis kommer
reagera på alla fyverkerier ._____.
Men jag ska vara hemma och vid hans sida i varje fall.
Jag hatar fyverkerier så vi kan va rädda tillsammans xD
Gör inte så mycket, jag har ändå ingen att fira nyår med
i och med att jag inte känner så många o.0
Nyårs fester är såna där man inte ska festa loss där man
inte ens knappt känner någon alls, enligt mig.

Förra nyår firade jag över msn med Pia,
hon satt i Frankrike och jag här hemma i Nyköping (:

Plus att jag är nykterist nu mera.
Så känner inte riktigt för att ha massa fulla människor på mig.

Nej.
Jag är glad jag slipper nyårsklänning letande,
även om jag gillar att shoppa haha.

Men samtidigt...
Lite deprimerande.
Får mig att känna mig mer ensam än jag redan gör :(

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: