söndag 23 november 2008

Söndagen den 23 Nov.


Bilden tagen Våren 2008.

Dagen började med att jag blev väckt av
Wookie som ringde mig strax innan 10.00.
Vi pratade tills hans tåg gick och sen stanna jag uppe.

Jag har mega ont i halsen, slemmig och dan också.
Vi ska inte ens börja tala om den täppta näsan .__.
Min förkylning är tillbaka. Men har man dåligt imunförsvar
så är vintern, speciellt början, farligt inom sånt xD
Jag sitter invirrad i mitt tjocka täcke och fryser än,
tror jag kan han feber...känns som det :(
Så idag blir det en väldigt lugn dag !!
Ska för en gångs skull inte gå runt ute och göra
saken värre innan det börjar bli bättre lol.
Som jag alltid gör annars...

Så nu ska jag fixa te faktiskt (:
Sen kela ännu mer med Stampe xD
Vi låg och gosade över en timme förut ^^

Har jag sagt att snön kom till Nyköping
i onsdags morgon förresten?
Den är kvar också.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: