lördag 22 november 2008

F U Smallville.

Funderar allvarligt talat på att lägga ner Smallville.
Eller bara se de avsnitt där James Marsters är med,
om han nu ens kommer tillbaka, man vet inte än.

Jag är måttligt besviken efter dagens avsnitt.
Okej att dom ändrar så kallade små saker i serien
för att hålla igång den bättre osv.
MEN MAN ÄNDRAR INTE DOOMSDAY !!
Speciellt inte så han blir feltagen för Destroyer.
Jag är så trött på serier som förstör gamla legender,
comic saker som faktiskt är "viktiga" osv.
Man blir så himla besviken.

Efter att ha sett den riktiga formen osv på Davis idag
i det nyaste Smallville avsnittet...
Det är ganska självklart vem han är inspirerad av med
tanke på utseendet. Är Doomsday.

Är Doomsdays Zods skapelse istället för son ?
NEJ !!

Hans "pappa" är en känslokall jäkel till alien
vid damn Bertron som inte ens är ifrån Krypton,
han FLYTTADE till Krypton där han sen skapade
Doomsday, som var hans besatthet att skapa.
Finns massa info i mitt huvud om hela Doomsday förflutna,
hur han kom till och varför and all that shit. Hans "krafter".
Men jag är så trött på att bli besviken och irriterad på sånt här.
Jag pallar inte !! Jag har bara lust att klubba ner någon i frustration.

Destroyer är för övrigt en rustning som är förtrollad,
som blir i princip oövervinnlig när han typ absoberar ilska,
tror ilska var den "ultimata bränslet" för honom.
DET ÄR INTE ENS I NÄRHETEN AV SAMMA SAK !!

Det enda Doomsday och Destroyer har gemensamt är
att dom är båda väldigt starka och jäkligt svåra att besegra.

Tack och adjö, Smallville.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: