lördag 22 november 2008

Tomt.


Gick upp strax innan 7.00 imorse för att dra på mig kläder
och sen ta en taxi med Pia till Skavsta flygplats.
Vi skildes åt runt 9.15 och det var blandade känslor.
Det gjorde jävligt ont att släppa henne men jag är glad
för hennes skull för jag vet vad det betyder för henne
att komma iväg på det här. Hon förtjänar det.
Det är så tomt hemma just nu, jag mår illa av alla tårar
och jag vill bara ligga i sängen hela dagen under täcket.

Dom här dagarna har varit underbara och jag är lycklig
att jag fick chansen att säga hejdå ordentligt den här gången.
Jag har skrattat som bara den, kramats som en galning
och pratat i timtals med min älskade tös.
Vi har tagit tonvis med kort och filmat lite också så jag
ska fixa ihop en video någon dag nästa vecka, med musik osv.
Jag ser henne som en lillasyster, hon är en av mina närmaste
vänner och så kallade anhöriga. Jag älskar henne så mycket.
Så nej, hon är inte min flickvän som många ofta tror haha.

Nu ska jag titta på Smallville och Supernatural så jag får
tankarna på annat. Annars lär jag gråta igen...
Och jag orkar inte gråta igen just nu :(



Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: