fredag 21 november 2008

Fredagen den 22 Nov.


Vi är så bra på att vara seriösa när vi knäpper kort haha :D
Det är fredag och sista dagen Pia är här, hon flyttar imorn
till England och flyget går tidigt på morgonen.
Jag ska självklart med till flygplatsen för att säga hejdå.
Vet inte hur jag kommer reagera.
Men kan garantera att jag kommer gråta floder när jag
väl kommer hem. Även om jag gråter på flygplatsen.
Så med andra ord, är det tyst på bloggen under helgen
så vet ni att det är därför...

Just nu är jag bara glad att hon är här och glad att
jag fick de här dagarna innan hon flyttar.
För jag kommer antagligen inte träffa henne igen
förr än om ett år, om ens det för kan bli längre.
Det gör för ont att tänka på det så försöker inte göra det.

För helt random fakta så kom min Harry Potter kalender idag :D
Den är lite mindre än jag trodde men ruskigt snygg xD
Så den åker upp på sin plats idag (:


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: