onsdag 26 november 2008

Bryter kontakt med alla tills imorn.


Jag har haft en ruskigt dålig dag.
Efter samtalet med Linus har allt gått fel.
Men det är så ibland, så bara att suck it up helt enkelt.
Jag har nyss käkat middag och ska nu till affärn.
För att köpa cigg och gottis tills ikväll.
Jag har isolerat mig för resten av dygnet för jag pallar
inte med människor idag. Det är blä idag så deal with it.

Jag ska titta på bland annat;
Die Hard 4, Beetlejuice, Bleach och Heroes på det.
Låter som en bra kombo för att få mig att le (:
Ska köpa mer munkar, cola och sen popcorn att proppa i mig.

Innan filmerna ska jag ta mig ett långt varmt bad också,
slänga i lite avslappnande oljor och på med en ansiktsmask.
Det är en må bra och ta hand om Kitten kväll, behöver det.
Vi hörs imorgon världen !!
*stänger av mobilen*


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: