torsdag 27 november 2008

God Morgon (:


Varit uppe i ca en timme redan men softa lite
innan jag tog tag i bloggskrivandet ^^
Är på bättre humör idag än igår, är skönt.

Idag har jag lite att pyssla med faktiskt :O
Jag ska lämna tillbaka hyrda filmer, innan 18.00.
Fixa till en minibyrå som jag fått av mamma,
måla om eller tapetsera den...något måste göras med den o.o
Sen ska jag försöka göra en videoblogg idag också xD
Men inte till bloggen utan till YouTube.
Skapade ett konto speciellt för sånt för över 2 veckor sen.
Har jag gjort ens en The Introduction ? Nej...
Jag är bra på att skuta upp saker, mkey ?

Annars händer det inte så mycket...

Stampe är väldigt sällskaplig idag o.0
Han har i princip världens tjurigaste morgonhumör
men idag ville han bara ligga och gosa i famnen xD
Jag blev lite paff, plus att jag var nyvaken och gäspig.
Nej ni, dricka upp kaffet och se på något (:


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: