torsdag 27 november 2008

Pyssla var det va?


Pyssla blev det inte så mycket av,
istället har jag mest...ja ni slappat o.o
So much för att fixa till min minibyrå som ser blä ut xD
Äh, det hinns med. Jag har typ all tid i världen...
Ska snart ta på mig varmare kläder och dra ut,
måste tillbaka med filmer som är hyrda.
Det blåser som satan ute, nästan all snö är borta.


Stampe har varit sällskaplig hela jäkla dagen,
jag fick inte ens äta frukost i fred då han hoppade upp
på min stol och sen la sig i mitt knä...Snutteplutten min :D
Sen han kom ut imorse har han varit mer mammig än annars,
jag var tvungen att stänga ut han i köket för att kunna duscha !!
Släppt ut han därifrån igen nu, så nu sitter han på stolen bakom ryggen.
Det är lite krångligt när man ska ut och röka kan jag säga er haha.


Nej ni, nu ska jag ta en macka för jag börjar bli lite hungrig igen.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: