söndag 30 november 2008

Hej ^^

Sitter och väntar på att det ska bli dags att äta
jag äter tacos till lunch idag, kvar ifrån igår (:
Hoppas min mage inte pajar igen bara...

Åker hem till Nyköping och deprimerad kanin idag
med 14.30 bussen ifrån Gnesta ^.^
Mamma ringde så fick reda på att Stampe är lite plutt,
han letar visst efter något som saknas väldigt mycket.
Med andra ord mig haha illa det här...tänk om jag reser utomlands
och är borta mer än en helg...då kan han bli självmordbenägen.
Skämt åsido.
Jag saknar Stampe något otroligt jag med så längtar hem så
jag kan pussa och kramas med honom. Ska ta hans klor ikväll med.
Mamma skvallrade att det fanns fläskfilegryta kvar åt mig
så jag vet ju lugnt vad jag äter till middag ikväll xD

Nej ni, nu ska jag äta innan jag svälter ihjäl =^.^=


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: