lördag 29 november 2008

Twilight.


Idag så jag Twilight.
Den var väl okej, inte precis en super bra film som jag trodde.
Men jag är inte heller besviken. Den var annorlunda och söt.
Deras version av vampyrer var unik och den höll ihop bra
vilket jag gillade starkt och uppskattar i en film.
Karaktärerna var intressanta och skådespelarna gjorde en bra insats.
Nu har ju inte jag läst böckerna så vet ju inte hur trogen filmen var.
Men vet dock inte ens om jag kommer köpa den på DVD.
Vi får se (:


Why So Serious ?
Vi tittade på Dark Knight till maten, vi åt tacos.
Jag älskar denna film så mycket, en av mina top 10 ^^
Heath Ledgers bästa roll utan tvekan, synd han dog kort efter.
Jag som är något av ett hardcore Batman fan sedan barnsben
avgudar filmen trots att det är en total remake.
Men saken är den, det är en så jävla bra remake så det knappt är sant.
Fast orignalet kommer nog alltid vara närmast mitt hjärta i slutändan ^.^

Nu ska jag surfa en stund sen så ska jag spela The Sims 2 (:
Eller om det blir Need for Speed: Most Wanted hehe.



Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: