måndag 17 november 2008

Jag ger upp.

Fuck it, jag ger upp !!
Jag har försökt städa mitt rum.
Försökt göra FINT i den fucking bokhyllan
och på andra ställen men det går inte med
alla jäkla småsaker jag har.
Hårspännen, örhängen, smink och andra saker.
Alla halsband har jag löst problemet med men
det andra verkar för tusan omöjligt att få ordning på
så det kommer ur min väg och inte ligger över allt.

Sen är det inte så kul att städa ett rum som inte ens
känns som mitt eget om man bortser ifrån delarna av
min bokhylla där alla mina samlar grejer står.
Mitt rum gör mig deprimerad, jag mår skit av mitt egna rum.
Hur hälsosamt är det på en skala från 1 till 10 ?!
Varför i helvete skulle jag tapetsera om för två år sen ?!
VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR !!!
Jag blir så trött på mig själv, jag hatar mig själv just nu.
Inte bara för den saken utan för jag är oduglig.
Jag duger inte ens till att städa för fan.

Ja ja, lyckades göra fint vid datorn i varje fall och
plocka in all ren tvätt, nästan allt i varje fall.
Alltid något. Jag dammsuger och fuck imorgon.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: