måndag 17 november 2008

Var är min tid ?



Jag behöver mer tid just nu !! xD
Varför är det så ?
Att när man väl har något att göra, så är det massor
på samma gång och tiden räcker inte till...
Det är i varje fall riktigt irriterande.

Har massor kvar att plocka i mitt sovrum.
Jag måste ner på stan och köpa lite stuff till badrummet
och till mitt sovrum dessutom så det blir ordning här inne.
Hm, kanske hinner stan imorn innan jag går och hämtar
Pia på tågstationen som är runt 15.40.
Men skulle vara skönt att ha det gjort idag, så jag slipper
bära runt på alla kassar imorgon...
Kanske flörta lite med pappsen och se om han kan skjutsa
mig till Karlssons. Där har dom nog allt jag behöver just nu.
Han slutar jobba 16.00 så ska ringa till hans mobil då och höra.
Fråga skadar ju aldrig att göra faktiskt (:

Nej ni, nu ska jag forsätta plocka i sovrummet så det blir klart.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: