fredag 28 november 2008

Knäpp kanin, Twilight & Laxne.


God Morgon (:
Kom upp strax efter 8.00 och fick då en kelsjuk kanin
på mig som fick komma ut vid namn Stampe xD
Han är nästan värre än vad han var igår...
Hm, undrar om han känner på sig att "mamma" försvinner
idag tills på söndag o.0 Han gillar inte när jag sover borta.
Och det märks när jag ska åka och när jag kommer hem kan jag säga haha.
Men jag är likadan, efter 1 ½ dag så är jag längtandes efter honom.
Går runt och piper & gnyr efter Stampe HAHA.
Tänk er kattunge som tappat sin mamma...
Stampe har parketat i mitt knä just nu och puffar till lite lätt
ibland på jakt efter kelande och uppmärksamhet.
Min älskade lilla sötnos =^.^=

Som sagt åker jag idag, jag ska till Laxne (as always) ^^
Jag och Wookie ska se Twilight imorgon :D
Har inte läst böckerna så är inte så stor deal för mig än,
i och med...jag vill se den för den verkar bra ifrån trailern o.0
Vi ska också se Dark Knight, mmmm Batman *dreggel*
Nej ni, nu ska jag försöka få i mig lite frukost ^^


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: