tisdag 30 december 2008

30 december 2008.

Jag har klätt mig så här idag...

Catwoman top ifrån H&M.
High waist kjol ifrån Lager 157.
(Sitter dock i mjukis dress nu hehe)

Jag tog bussen ner mot stan, gick in på Second Hand
butiken som ligger vid ICA Kronhallen, hittade inget.
Fortsatte promenerandes ner mot ån där jag satte mig
på en kall bänk, med iPoden fullt igång.
Drog sedan vidare till Kumlins där jag tog mig en
god Latte Mocka och en sallad till lunch, mums !!
Efter det så lunkade jag runt på stan i min lilla egna värld ^^
Hittade äntligen ett svart fodral/klänning som föll mig i smaken,
alla jag har hittat förut har haft en urringning bak också, hate that.

Men nu hittade jag the one inne på Lindex för 149 kr, köptes.
Tänk er den med ett rött midjebälte
och leopardmönstrade tights :D

Köpte även ett par nya knästrumpor med mönster.

När jag kom hem några timmar senare så kröp jag ner
under mitt stora Batman täcke och sov middag, en timme.
Efter det har jag käkat mat, dricker kaffe nu efter maten ^^
När kaffet är slut så ska jag bada, ovanligt va (?). haha.

Det har varit en väldigt lugn och avslappnande dag
men har samtidigt inte bara suttit framför datorn.
Det känns bra. Känner mig levande.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: