tisdag 30 december 2008

Mina Planer För Dagen.


Jag känner för att göra något idag men samtidigt inte.
Dock låter jag delen som vill vinna idag för en gångs skull.
Så jag drar iväg men tar det lugnt trots det (:
  • Dricka upp mitt kaffe, äta något.
  • Klä på mig och fixa mig, så jag ser levande ut.
  • Ta den uppladdade kameran och packa väskan.
  • Dra ut och gå en väldigt lååååång promenad.
  • Göra stopp nere på stan, fika och slappna av en stund.
  • Dra mig hemåt, gå in på Second Hand vid Kronhallen.
Jag längtar efter ännu en Latte Mocka !!
Så jag ska ta mig en sån, dock vet jag inte vad jag ska läsa
under tiden jag sitter därinne och myser...Vi får se ^^
Kanske blir min lilla anteckningsbok och skrivande istället.
Jag tänker ha min high waist kjol på mig idag för den är mjau (:
Second Hand is Love, inte vart därinne på ett bra tag.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: