måndag 29 december 2008

Blev Hemma.


Som ni märker så blev jag hemma trots allt.
Jag har haft ångest inför det, magen pajade av stress
och så fick jag spännings huvudvärk på allt det.
Så jag bröt ihop inför mamma och blev hemma.
Jag tog bussen ner på stan och gick runt i vinterkylan där nere,
tog en fika med en Latte Mocka medans jag läste min Empire tidning.
Efter det gick jag och åt kvällsmat på donken.
På hemvägen så hyrde jag film, det blev;
Felon, The Mummy 3 och The Forbidden Kingdom.
Efter att ha hyrt film, köpt 2 chipspåsar och cola så gick jag hem.
Ja, jag gick. Det var skönt att rensa tankarna.

Jag vet inte när mamma kommer hem,
vet inte om pappa kommer hem samtidigt.
Men jag bryr mig inte, för det är så skönt här hemma just nu.
Nu ska jag återgå till filmerna och min andra chipspåse.

Den här sena eftermiddag/kvällen is all about me
och ska vara så hela min ensamtid hemma ikväll.
Jag behövde det mer än jag trodde.

Jag hittade äntligen en high waist kjol idag,
det är exakt sådan jag har letat efter in i lilla
minsta jäkla detalj. Jag älskar den.
200 kr på Lager 157, inte illa pinkat (:
Ska fota med den sen, behöver nytt "material".


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: