torsdag 4 december 2008

And You're Still Here.


Far far away, no voices sounding,
no one around me and you're still there.

Det känns ibland som att Manne är med mig, på något konstigt
övernaturligt sätt. Att han kollar in ibland för att se hur läget är.
Det kanske låter sjukt men det får mig att känna mig trygg.

Funderade förut vad jag ska göra efter maten,
vad ska det pysslas med...
Det känns som att det blir fotografering faktiskt,
jag har inte fotograferat på jag vet inte hur länge
och det gör mig smått nere xD
Så ska nog ta en runda här hemma med kameran sen (:
Annars så blir det väl massor av underbar musik och photoshop.
Känner inte för att se på film eller annat ikväll.
Jag känner för att skapa, vet bara inte vad jag vill skapa.

Sitter just nu och lyssnar på nyaste favorit låten
Eyes of Fire av Blue Foundation.
Det finns med på Twilight soundtracket,
eller ja på ena eftersom det finns två.
I varje fall älskar jag den och den spelas väldigt mycket just nu haha.
Väntar på att maten ska bli klar som pappa fixar med under tiden.
Jag är vrålhungrig...


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: