torsdag 4 december 2008

I'm Ready :D


Bild tagen för ca 5 min sen.

Jaha, då var man klar att åka då o.o
Sminkade mig till och med för att fördriva tiden ännu mer xD
Det blidde grönt. För mina shorts är gröna ^^
Ja, jag har shorts på mig mitt i den så kallade vintern...
fast med svarta tjocka tights under så jag inte fryser ihjäl hehe.

Bara att vänta på att pappa kommer så bär det av till djuraffärn sen.
Jag har sån lust att be om att få Twilight serien redan nu, som tidig julklapp.
De två eller tre första i varje fall...eller bara första.
Men jag vill inte vara girig just nu heller dock xD
Jag vill ha pengar till nöje och gottis i helgen när dom åker bort.
Mamma har redan lovat att jag ska få pengar till att hyra film (:
Så jag tror jag håller mig ett tag till med böckerna, chockerande nog.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: