onsdag 17 december 2008

BDB is Out of My System.

Bleach var underbart idag, som alltid haha :D
Det får mig alltid på fnitter humör och lycklig.
Mer än Heroes till och med hehe.

Jag får ångest varje gång jag loggar in på bdb .__.
För jag ligger efter i bildtittandet så det skriker om det xD
Men jag har inte orkat senaste veckan typ, vilket jag ångrar smått nu.
Kan vara för jag spenderar inte så mycket tid där just nu också.
Jag sitter mest inne på deviantART när medans jag surfar.
Det är mer så kallat socialt där och med det mycket roligare (:
Hm, kanske dags att smått lägga ner bdb igen...

Jag är ensam hemma för första gången på över en vecka,
och fy helvete vad skönt det är !! Jag njuter starkt av det.
Så nu ska jag surfa på deviantART för har en massa att svara på.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: