torsdag 4 december 2008

Eyes on Fire.


I'll seek you out,
Flay you alive
One more word and you won't survive
And I'm not scared of your stolen power
I see right through you any hour

Kom upp väldigt sent idag, 11.30 ärligt talat.
Men jag var utmattad efter smärtrundan igår och hade en till inatt
så jag hade mina skäl kan jag säga haha.
Fast känns som hela dagen är borta på grund av sömn nu...

Vet inte vad som händer idag, antagligen massa photoshop igen.
Vet bara inte vad som kommer göras där i, vilket tema osv.
Orkar jag ska jag plocka lite på mitt rum, få undan lite mer saker (:
Kanske ska göra en till videblogg för YouTube,
inte gjort någon sen The Introduction.
Då har jag ju något att pyssla med nån timme med klippandet osv xD

Jag vill läsa Twilight serien, like now .____.
Kan jag hålla mig till julafton tro eller köper jag dom innan ?


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: