torsdag 4 december 2008

I Would Be The Meal.


Bild tagen sommaren 2007.

Nehe, om jag ska ta och hoppa in i duschen kanske ^^
Pappa slutar 16.00 och hämtar upp mig efter det för vi
ska ut till djuraffärn i Gumsbacken för att handla hem lite.
Stampe & Hades behöver mat, Stampe behöver även hö...
För det räcker inte hela helgen.
Annars kanske dom äter upp mig i brist på annat haha.

Mamma och Pappa åker till Lund imorn, kommer hem på måndag.
Så jag har föräldra fritt tills måndag *does happy dance*
Men blir inte ensam, Elenor ska dyka upp hos mig i helgen ^^
Vi sa imorn men osäker just nu om det går...kanske måste bli på lördag.
Jag ska ringa henne sen om hon inte hinner ringa först och höra om
det kan funka för henne med. Vore bra för har massa att göra imorn.
Men oroa dig inte tösen, du kan komma hit senast på lördag så det blir av :D

Nej ni, nu ska jag hoppa in i duschen (:


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: