fredag 5 december 2008

Han är överlycklig.


Before the story begins, is it such a sin,
For me to take what's mine, until the end of time?


Allt det jag skulle göra idag tog kortare tid än jag trodde
så nu har jag många timmar att slå ihjäl innan sovdags haha.
Sitter just nu och dricker kaffe
medans jag lyssnar på Twilight soundtracken
Chockande va ? Men allvarligt, soundtracken är underbara ^.^
Jag ska äta pizza ikväll,
det ska bli så jäkla nam nam så jag inte vet vad.
Posedion går på TV ikväll kl 21.30 så funtar på om jag se på den...
Har bestämt mig för att även se Rember the Titans
för filmen är underbar.
Börjar dock bli hungrig
så dröjer nog inte så länge innan jag går ut igen.

You are my sweetest downfall
I loved you first, I loved you first

Stampe verkar vara gladare att jag är ensam hemma mer än jag xD
Han är väldigt mammig idag, ärligt talat nästan för mycket...
Kan vara för jag var borta ett par timmar förut dock.
Eller så är det att han inte behöver skydda mig ifrån någon
så han kan slappna av mer som annars när vi är själv o.o
Det går framåt med att träna bort det beteendet, vilket är bra.
Han lär i varje fall ligga och mysa i min filt i famnen senare när
jag ska titta på film. Han brukar det när vi är själv hehe.
Ja, man kan ju inte säga att
han inte är bortskämd i varje fall haha.



Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Anonym sa...

Söt kanin :)